wtorek, 19 stycznia 2016

# moje zamówienia: Semilac




Witajcie Kochane!


Wcześniej zamawiałam tylko z allegro. A jak to tam bywa, każdy wie. Można nieświadomie trafić na podróbkę lub otwierany już lakier i możemy zrazić  się do produktu. Pokusiłam się więc o zamówienie z oficjalnej strony semilac.













Wysyłka – Zamówienie zrobiłam 31 grudnia. Wybrałam opcję za pobraniem co powinno skrócić czas oczekiwania na paczkę bo wiadomo – nie czekają aż dostana pieniądze. Siedziałam jak na szpilkach, bo zamówione lakiery chciałam użyć na studniówkę. na szczęście dotarły do mnie 7 stycznia, czyli dwa dni przed studniówką ;) wysyłka jest darmowa już od zakupów od ok. 50zł! Paczki wysyłane są kurierem DHL.





Dostałam dosyć pokaźny karton. W którym było moje zamówienie i.. Folia bąbelkowa! Duuużo folii bąbelkowej. Każda rzecz była dokładnie zabezpieczona, także nie było mowy o żadnym wylaniu się lakieru czy też potłuczeniu szklanych buteleczek. 

W skład mojego zamówienia wchodziły lakiery:
Top Mat, 037 Gold Disco, 001 strong white, top, 105 stylish gray



Firma Diamond Cosmetics przekonuje do siebie poprzez liczne dodatki do zamówień. Zamawiając Cleaner, ręczniczek i 5 lakierów, dostałam w gratisie krówkę, naklejkę, smycz, gazetę Semilac oraz mikołaja, w którym znalazłam zwykły lakier tejże firmy oraz trzy czekoladki ze swoim logo.



Urzekające są również karteczki pisane przez dziewczyny pakujące towar


Na koniec paznokcie pomalowane tym zestawem ;)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz